17. rész

- Ez öngyilkossági kísérlet. - akadt ki Louis.
- Túl sok a kockázat. - értett egyet vele Harry.
- Nekem tetszik. - mosolygott Soffy.
- Ahogy nekem is. - néztem a szőkére.
- Másképp nem tudjuk megszervezni. - szólalt fel Damon.
- Mikor lesz a legközelebbi ülés? - kezdet el járkálni Louis.
- November elsején. - mondtam. - Minden hónap elsején. De van olyan hogy azonnali gyűlést tartanak. Azokról meg csak a tagok tudnak.
- Akkor van két hetünk. - görgette a telefonját Harry.
- Addigra mi megteszünk minden tőlünk telhetőt. - kelt fel Soffy. - Sziasztok. - ragadta meg Harry karját és elmentek.
- Nem engedem, hogy ezt csináld. - mondta Louis határozottan.
- Pedig fogom. Ha sikerül, akkor mindennek vége. Végleg. - szorítottam meg a kezét.
- Miattam ne csinálj semmit.
- Nem csak miattad csinálom. - hazudj vagy még mond egy órás szent beszédet. Nem fog neki fájni.
- Akkor mi miatt? - tette csípőre a kezét.
- Nem fogom hagyni, hogy pár öreg koma megmondja nekem, hogy mit csinálhatok. Majd én megmutatom, hogy egy Richardson mire képes. Egy életre megtanulják, hogy soha de soha nem szabad kötözködni velem. Ha én azt mondom, hogy nem bánthatnak, akkor nem. Tanulják meg. Több bele szólalásom van nekem egyedül mint a többi 12-nek.
Egyszerűen ot hagytam Louis a gondjaival. Felhúztam magam azon, hogy megmondja mit csináljak és mit ne. Ne mondja már meg nekem. Az élete az én kezembe van.
Csak róttam az utcákat, mikor valami csiklandó illat csapta meg az orrom. A szemfogaim azonnal kipattantak a helyükről, majd a szag után indultam. Ahogy közeledtem egyre erősödött.
Ahogy oda értem gondolkodás nélkül estem az áldozatomnak. Még mi előtt teljesen lecsapoltam volna elengedtem. Össze esett a földön. Annyira erőtlen volt. A csuklómba haraptam, majd adtam neki a véremből, hogy felépüljön.
Ahogy magához tért megigéztem, hogy felejtse el örökre, hogy vele most mi történt.
Elsétált mintha soha nem látott volna. Én meg magamra néztem. Az lettem amit mindig is megvettem. Vérszívó lettem. Egy szörnyeteg. Pokolba való teremtés. Még is imádtam, hogy nagyobb hatalmam van, mint régen. Addig élek, amíg egy karót a szívembe nem döfnek. Imádom, hogy végre ön magam lehetek, nem egy lány akinek jól kell viselkednie. Ez az igazi Zoe Samantha Richardson. A vámpír.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése