16. rész

Ahogy meglátták, hogy Louis is megjelent az iskolába mindenki oda rohant. Mivel nem voltam elég gyors így én is tömegben ragadtam. Nagy nehezen kivergődtem és húztam magammal Louis. Jött a felmentő sereg, aki legszívesebben kinyírna.
- Mindenki menjen órára. - mondta Harry.
Nem hatott semmit.
- Emberek. - kiállottam le magam. - Azonnal takarodjatok innen. - néztem a lehető legfélelmetesebben. Sikerült. Mindenki elment.
- Köszi. - sóhajtott Louis.
- Mit keresel itt? - támadta le Soffy. - Neked kellene rá vigyáznod. - engem.
- Ő akart jönni nem én. - vontam meg a vállam.
- Nem kellett volna engedned.
- Meg is ölhet valakit. - mondta Harry.
- Nem fog. - vettem védelmem alá.
- Honnan tudod mire képes.
- Amúgy tök jó, hogy én is itt vagyok.
- Te maradj ki ebből. -szólt rá Soffy.
looove | via Tumblr
- Nem kellene kimaradnom belőle, mert konkrétan rólam van szó.
- Gyerekek óra van. - jött ki Alaric.
- Vissza megy. Nem látott minket itt. - idéztem meg.
Nem mondott semmit, csak  megfordult és eltűnt.
Közben megjelent Harry és Soffy őrzője. Pandóra is van. Damon meg végig itt volt.
- Szóval most mi lesz. - kérdezte Soffy.
- Zoe-nak be kell jutnia a tanácsba. - mondta Damon.
- Oda vámpír nem mehet be, megölik azonnal. - mondta Harry.
- Tudom, de van egy módja. - szállt fel a vállamra.
- Menjünk biztosságosabb helyre. - bökött a kocsi felé.
Beültünk mind az öten, majd irány vissza hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése