12. rész

.:: Louis szemszöge::.

Követtem Zoe-t egészen a reptérig, amikor kiszállt a kocsiból, a kulcsot oda dobta ahol én rejtőztem.
- Vidd haza a kocsit, majd jövök pá. - köszönt el.
Beszálltam a kocsiba, majd vissza hajtottam, beparkoltam a garázsba, majd kiértem a dühöm egy fán. Ki is csavartam a gyökerét.
Bevágtam magam után az ajtót, a rajta lévő üveg el is tört.
- Louis eszednél vagy, elhiszem hogy valami bajod van, de az a szerencsétlen ajtó mit vétett neked.
- Útban van. - indultam meg a lépcső felé.
Amikor fel akartam lépni az első fokra erőteljes fájdalom hasított be a fejembe, olyan mintha minden ér elpattanna az agyamba. A földön fetrengtem miközben a fejem fogtam.
- Soffy, mit csinálsz. - hallottam meg Jade jellegzetes hangját.
- Vámpír meg kell ölni.
- Jobb ha nem bántod, mert Zoe személyesen esik neki a torkodnak, meg amúgy is nem bántott senkit.
Ahogy kimondta a fájdalom eltűnt. Mikor felnéztem igen érdekes látvány tárult elém.
- Soffy te mit keresel itt? - ültem fel a kanapéra.
- Ti ismeritek egymást? - kerekedett ki Jade szeme.
- Igen, az egyik barátom húga. - mondtam.
- Mi óta vagy ilyen rémség? - kérdezte Soffy.
- Inkább térjünk arra rá, hogy te mi is vagy valójába.
- Boszorkány, de te még mindig nem válaszoltál, mióta vagy ilyen ocsmány teremtmény?
- Vigyázz mit mondasz Styles. - jött be Zoe.
- Te, hogy jöttél vissza ilyen hamar? - kérdeztem.
- Nem indul csak holnap a járatom, ülni ott nem fogok tétlenül, amúgy meg taxi. De kedves Styles nem akarsz te valamit mondani? - tette csípőre a kezét.
- Egy Richardson-nal nem beszélek. - követte Zoe példáját.
- Mi az talán félsz tőlem. - nézett gonoszul Zoe.
- Lányok ezt most hagyjátok abba. - szóltam rájuk.
- Nem te mondod, hogy mikor mit csinálok. - mordult rám Soffy.
- Én nem, de Harry igen. - vettem elő a telefonom.
- Ha ide hivsz mégy egy Styles magam töröm el a nyakad. - mondta Zoe.
- Ezzel nem tudsz megijeszteni. - emeltem a fülemhez.
- Te még élsz? - kérdezte Harry.
- Úgy, ahogy nincs kedved eljönni a húgodért, meg kellene nevelni.
- Nem fogja még egy Styles itt rontani a levegőt. - akadt ki Soffy.
- Várj oda adom Jade-t ő elmondja, hogy hova kell jönnöd.
Oda adtam a telefont majd hallgattam a két lány vitatkozást, főleg a vezeték nevekkel dobálóztak.
- Elhiszem, hogy úgy hívnak titeket, de nem mindegy, hogy ki milyen családba tartozik? - kérdeztem.
- Nem, egy gyilkossal nem állok szóba. - mutatott Soffy Zoe-ra.
- Én megy egy seprűidomárral.
- Siettem ahogy tudtam. - jött be lihegve Harry.
- Elegem van a Styles-ekből. - akadt ki Zoe.
- Ugyan mit csinált a húgom? - nézett unottan Harry a lányokra.
- Mit azt, hogy Styles. - akadt ki Zoe.
- Miért zavar az téged? - kérdeztem meg.
- Mert egy Richardson vagyok. - mondta mire Harry egy kicsit hátrébb lépet.
- Nem, hogy meghaltál?
- Csak anyámék. - vonta meg a vállát.
- Mióta vagy te a városba.
- Észre sem vettél, kezd elfogyni az erőtök, hogy ha nem szúrtok ki, mert több mint egy éve haza jöttem.
- Ennek nem szabadott volna megtörténnie. - akadt ki Harry.
- Te értesz belőle valamit? - súgtam oda Jade-nek.
- Nem, te? - nézett rám ,mire megráztam a fejem.
- Egy valami biztos, jobb ha felkészülünk, hogy ha nem akarjuk, hogy vér folyón. - mondtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése