11. rész

.:: Jade szemszöge::.

Meguntam régi szobámat ezért elmentem a boltba, magammal rángattam Louis is, hogy hozza a cuccokat. Elég sok mindent össze vásároltam. Mivel Zoe elment gyilkolni így kénytelen voltam együl csinálni mindent  Jó semmit nem csináltam csak Louis ugráltattam, hogy ezt ide, ezt meg oda tegye.
- Legalább csinálhatnál valamit, nem csak mond. - letette az ágyat.
Louis szobája
- Jó. - mondtam majd oda adtam neki a seprűt.
- Viszlát. - adta vissza a söprűt  majd elment a saját szobájába.
Még szenvedtem egyedül, de nem jutottam semmire.
Fogtam egy tasak vért és annak kíséretébe kopogtam be Louis-hoz.
- Igen? - kérdezte az ágyon fekve.
- Segíts. - néztem rá nagy szemekkel.
- Mit kapok érte? - fordult felém.
- Parancsolj. - dobtam fel a vért.
Vissza mentem a szobámba és kitoltam a bútor amit tudtam.
Nem kellet sok idő is Louis is megjelent.
Kivittük az összes bútort. El is törtünk egy lámpát. Még szerencse, hogy szereztem helyette másikat. Letakartok a padlót és neki láttuk festeni. Jól elment az idő. Vártunk egy kisit, hogy megszáradjon.
Lemostam az ablakokat, mert oda is került festék. Közben Louis leterített a szőnyeget.
Mindent a helyére tettünk. Kész. Neki támaszkodtam az ajtó félfának és vártam.
Mondjuk nem tudom mire, de jó volt nézni az új szobámat.
A gyönyörködésemet az ajtó dörömbölés törte meg.
Louis gyorsabb volt nálam és ajtót nyitott.
- Zoe miért nem jöttél be? - kérdezte miközben leértem.
- Televolt a kezem. - mondta amit nem értettem.
Amikor leértem láttam, hogy egy szőke lány van a kezébe.
- Ismerős nekem. - mondta Louis miközben átvette.
- Én most láttam először. - mondta Zoe, majd megindult lefelé.
- Hova mész?
- Le. - már el is tűnt.
- Nagyon jó és hova vigyem? - kérdezte Louis.
- Szerintem vidd a..... gondolkoztam.
- A szobámba bevihetitek. - mondta Zoe egy nagy táskával a kezébe.
- Hova indulsz? - kérdezte Louis.
- Majd jövök. - tűnt el.
- Oké. - néztem értetlenül utána.
- Nekem nagyon gyanús. - mondta Louis miközben letette a szőke lányt az ágyra.
- Maradsz vele? - kérdezte Louis.
- Igen, te meg mész Zoe után.
- Pontosan. - már el is tűnt.

1 megjegyzés: