10. rész


~Kedd/ Zoe szemszöge~

Az iskolába híre kell miszerint Louis hozzám költözött. Mindenki fagottot, hogy mit keres nálam a suli legmenőbb diákja. A foci csapat szépfiúja mikor jön újra suliba. Mióta vagyunk együtt.  Milyen a legmenőbb diákkal együtt lakni. Mikor lesz gyerek. Igaz-e az, hogy hétfőn lementünk Amerikába, hogy összeházasodjunk.
Ezek a kérdések repültek a fejemnek amikor kiléptem a kocsiból.
Mi lesz itt még ma. Vagy én halok meg vagy én gyilkolok.
Spanyolon a tanár faggatott. Törintől kicsit tartottam.
- Miss Richardson ki jönne egy persze.
- Persze. - erőltettem magamra egy mű mosolyt.
- Mi igaz abból amit Robert mondott.
- Attól függ, hogy mit mondott. - dőltem neki az ajtónak.
- Azt, hogy Louis vámpír és véded.
- akkor igaz.
- Miért véded, amikor meg kellene ölnöd.
- Minek erőszak?
- Biztos, hogy Richardson vagy? - kérdezte.
- Teljesen biztos. - indultam meg befelé.
- Még nem fejeztem be.
- De én igen. - ültem le.
Nap többi részében csak a találgatás ment. Ahogy haza értem Pandora fogadott.
- Louis a konyhába „ebédelt” Jade még oda volt a suliba.
- Milyen napod volt? - kérdezte Louis.
- Fárasztó és majdnem megöltem egy két-három osztályt, ja és gyötrelmes.
- Mit csináltak?
- Nem tudod, hogy a férjem vagy és hamarosan születik az ötödik gyerek. - mondtam.
- Az első négyet, hogy hívják.
- Mit tudom én arról nem ment a pletyka. - vontam meg a vállam. 

Felmentem a szobámba, a telefont beállítottam hat órára majd lefeküdtem aludni.
Ez a sok hülye leszívta az energiámat. Kell az erő a gyilkoláshoz.
 ~~~~
Telefon csörgésére keltem nagy nehezen kimásztam az ágyból és felvettem egy egyszerű ruhát ami a vér ontásra alkalmas. Két karót elrejtettem a csizmámba. Fő a biztonság.
- Elmentem, majd jövök. - kiabáltam már az ajtóban állva.
- Hova? Hova? - támaszkodott neki Louis az ajtófélfának így az utam állta.
- Megyek gyilkolni. - bújtam ki a karja alatt.
- Sok szerencsét. - mondta miközben én beszálltam a kocsiba.
Gyorsan megérkeztem az adott helyre.
Rajtam kívül még volt ott egy szőke velem egy idős lány. Aki maga biztosan mozgott  Mintha tudna valamit. Meg három pasi akik nagyon idegesek voltak. 
- Nevet. - ugrott elém egy vámpír.
- Stella Mathus. 
Végig kérdezte a többieket is.
- Soffía Swift. - mondta  a szőke lány.
Egy hatalmas raktárba invitáltak be minket.
Nyílt terület volt, az áldozatok nem tudtak sehova sem elbújni. A koma aki a neveket kérdezte mindenkinek adott egy karót. Egy kicsit jobban megszorítottam és hát szépen fogalmazzak szét porlad. Ilyenkor érzem magam szerencsésnek, hogy hoztam magammal sajátot. Elővettem és vártam, hogy a négy vámpír akik fent várakoznak végre létrejöjjenek.
- A feladat egyszerű. Öljétek meg a vámpírokat. - mondta a koma majd nekem támadt. Könnyű szerrel leszúrtam. a láttam a szemében, hogy nem értette, hogy csináltam. 
Körbe néztem és láttam, hogy a három jómadár már rég kidűlt. Soffy meg állja a sarat. Vicces lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése