3. rész

Ideje hülyét csinálni magadból a halottnak hit nagyapád előtt. Amúgy a másik nagyszüleimnek még nem tűnt fel, hogy nem vagyok otthon. Se baj jobb így mindenkinek. Fogtam egy taxi-t és elmentem a megadott címre.
Pandora-t is magammal vittem, az út csendben telt. Azon gondolkoztam, hogy majd milyen lesz a dili házban élni, biztos jobb mint az öreganyáméknál. Idegesen léptem ki a kocsiból. Rendeztem a számlát majd leültem egy asztalhoz és vártam.
- Szia Stella megnőttél ami óta nem láttalak. - ült le mellém egy idős koma. Gondolom ő a nagyapám.
- Jó napot. - bólintottam.
- Mit nem tudsz? - könyökölt fel.
- Semmit nem tudok, semmit nem értek és azt várom mikor küldenek a dili házba. - vallottam be az igazat.
- Nem fognak, mert amit leírtak minden szava igaz.
- Biztos, nincs valahol itt egy kandi kamera? - néztem körbe.
- Nincs.
- Akkor magyarázhassa, hogy mi ez az egész. - tértem a lényegre.
- Egyszerű.
- Nekem nem úgy tűnik mert nem értem.
- Anyád vámpírvadész családból származik. Apád meg vérfarkas vadászból. És mivel ritka az ilyen úgy nevezettett párosítás ezért azok a gyermekek akik ilyen családból kerülnek ki azoknak meg van a képességük a hibrid, vámpír és a vérfarkas gyilkolásra. - mondta és utána leintette a pincért.
- Ezt én miért nem tudom? - értetlenkedtem.
- Egy kávét, Zoe te kérsz valamit? - fordulta felém nagyapám.
- Igen egy forró csokit. - mondtam a pincérnek. Felvette a rendelést és már ment is el.
- 15 vagy 16 tudják meg a gyerekek, hogy mire is hivatottak. A szüleid téged kiakartak hagyni a körből  mondván, hogy rendes életed legyen. Mivel meghaltak így neked kell átvenni a helyüket.
- Két napja vagyok Londonba, de már örültek háza van itt. - fogtam a fejem és elkezdtem emészteni a hallottakat.
- Még csak most jön a java, mivel még nem kaptál kiképzést ezért hamarosan el kell azt is kezdened.
- Kiugorhatok az ablakon? - kérdeztem reflexből. Erre a mondatra ért oda a pincér és elég furán nézett.
- Nem, holnap kezdjük az okítást, most megyek. - fizetett és már el is tűnt.
Még megittam az italom és haza sétáltam. Vállamon Pandora csendeb volt, lehet hogy érzete, hogy nem vagyok valami jó passzba?
Mikor haza értem ledobtam a táskámat, a cipőmet és bedőltem a kanapéra. Még fetrengtem rajta majd egyszerűen ruhástól bedőltem az ágyba.
Mélyen legbelül vártam a holnapot, hisz akkor kezdődik a kiképzés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése