2. rész

Felkeltem és pisziben lementem, hogy csináljak magamnak reggelit, Pandora-val vitatkoztunk a kaján. Annyira jó úgy járni kelni, hogy semmilyen öreggel nem találkozok. A legjobban az tetszik hogy nem kell felöltöznöm. Mindig is ilyen lusta és semmis napokat akartam az élembe.
Miután összepakoltam elterültem a kanapén és néztem a TV amiben semmi nem volt. Gondoltam egyet, és lementem a pincébe, találtam ott három ajtót. Az lesőt ismerem ott csak a régi kacatok vannak. Kíváncsiság vonzott ezért benyitottam a másodikba. A lélegzetem el állt. Én miért nem tudtam, hogy van ilyen szoba? Nem mindennap találom szembe magam az olyan szobával, aminek a közepén ágy van és körbe nem szőnyeg hanem víz veszi körül. Vagyis csak víznek kellene itt lennie. Feltétlenül fel kell töltenem a medencét, hogy egyszer megmártózzak benne.
Az állam súrolta a földet. Milyen szobák lesznek még? Mi lesz a harmadik szobába egy egész aquapark, esetleg szauna. Meglepetésemre az ajtó zárva volt. Mivel hajtott a kíváncsiság ezért egy könnyed láb mozdulattal megfogtam és berúgtam az ajtót. Egy egyszerű dolgozó szobával találtam magam szembe, ami tele volt régi poros könyvekkel. Az egyik könyves szekrény nagyon kilógott a sorból mert az fehér volt. Közelebb mentem hozzá, hogy megnézzem és amint hozzá értem kinyílt.
Azt hittem, hogy rosszul látok a fal tele van karókkal meg különbözően fegyverekkel. Az egyik fal tele van nevekkel meg évszámokkal. Néztem a falat, de nem értettem, hogy miért van egy név mellett egy évszám.
Semmi értelme, akkor halt volna meg?
Sokáig néztem a falat és nem jutottam semmire, inkább mentem tovább, nem csak egy fal van itt.
Az egyik polcon kis üvegcséket találtam azzal a fel írattam  hogy "Vérfarkas harapás ellni vér, vámpírnak" ez állt kb. 10 darab üvegen.
Egyre furcsább dolgok vannak itt. Nem is foglalkoztam azokkal az izékkel hanem a figyelmemet egy levélre az asztalon.

Drága Zoe
     
Ha ezt a levelet olvasod, akkor én és az apád már nem élünk. Tudom, hogy hazudtunk neked, hogy a nagyapád halott, ezért kerültél apád szüleihez akivel soha nem volt jó a kapcsolat. De él. Jobbnak láttuk, ha nem tudsz róla, mert akkor vissza jöttél volna ide. Ideje veled megosztani a családi titkot. Vámpír - Vérfarkas vadász család sarja vagy.
Aszt szerettük volna ha a vérvonal nálad megszűnik, és nyugodt életet élhetsz. Itt megtalálsz mindent ami kell későbbiekben. 
Vigyázz magadra!
     P.S.: A mellékelt számon hívd fel a nagyiékat ők elmondanak mindent.
Ölel anya ás apa.

Kikerekedett szemekkel tanulmányoztam a levelet. Idáig azt hittem, hogy csak a könyvekben meg a filmekbe vannak vámpírok, de ezek szerint bárhol össze futhatok vele milyen jó majd holnap egy vérfarkas ugat meg. Megnéztem a számot és azonnal tárcsáztam. Mi veszteni valóm van? Max azt mondják, hogy diliházba kell zárni engem. Kihívják rám az mentősöket, majd a Tv-be látni lehet ahogy egy örültet bazárnak, mert vámpírokról beszélget. 
- Helló. - vette fel a telefont egy idős koma. Legalább a kor stimmel. Kicsivel nagyobb valószínűséggel indulok neki, hogy nem hazudtak nekem.
- Jó napot, Zoe vagyok. - mutatkoztam be.
- Zoe hát te élsz, megkaptad apád levelét? - kérdezte anya nagyapja.
- Igen.
- Akkor mit szólnál ha holnap találkoznák valamikor?
- Benne vagyok, de hol?
- Itt. - lediktálta a címet. - Most megyek szia.
- Viszlát. - tettem le a telefont.
Ez még meg kell emésztenem.
A nap hátra lévő részében csak bámultam ki a fejemből és gondolkoztam, mibe keveredtem? Többségbe a gyerekek a szüleiktől pénz vagy házat esetleg kocsit örököltek, nem két fajt, amit ki kell irtani. Meg minek mondták el neki, ha azt akarják hogy szakadjon meg a vérvonal. Be kellett volna zárni az ajtót, vagy felgyújtani a pincét, minden jobb lenne, mint a kétségek, hogy mi várnak rám holnap.
Remélem azért nem fognak bezárni. Hamarosan mindent megtudok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése